poniedziałek, 2 stycznia 2017

Nowy rok 2017


Drodzy! . W tym roku w październiku minie10 lat od chwili zamieszczenia przeze mnie pierwszego posta. Dla przypomnienia Blog ruszył 29 października 2007 roku i pierwszymi postami na nim zamieszczonymi były historie zamieszczone na amerykańskiej stronie organizacji Silent No More. Nazwa tej organizacji to w tłumaczeniu na polski: nigdy więcej milczenia, dość milczenia. 
Nadałam blogowi nazwę, w której użyłam krótkiego polskiego zwrotu : Dość Milczenia!, tym zwrotem kończy się również zamieszczone jako pierwsze świadectwo amerykańskiego ultrasonografisty, który zakończył je zdaniem: "Włączam się w głosy tych, którzy mają już Dość Milczenia"
Ja również włączyłam się w te głosy. 10 lat prowadzenia bloga to pewna część mojego życia, które jest wypełnione zwykłymi obowiązkami i przeżyciami. 
Zaczynałam od zamieszczania świadectw tłumaczonych przez moją koleżankę Caroline z anglojęzycznych stron, potem zaczęliście przysyłać swoje świadectwa. Piszę "zaczęliście", ponieważ dostaję listy również od mężczyzn. 
 Pomagam wszystkim, którzy tej pomocy potrzebują, niezależnie jaką decyzję podejmują. Nie wchodzę w spory światopoglądowe, bo ludzie się różnią poglądami, ale tak samo chorują i cierpią.
Dziękuję Wam za zaufanie, za to, że jesteście i współtworzycie to miejsce.  W nowym roku 2017 życzę Wam dużo dobra, miłości i przebaczenia. Jeśli to będzie w Waszym życiu, to będzie też zdrowie psychiczne i fizyczne. 
Wszystkiego Dobrego!



Brak komentarzy:

Rozgrzeszenie z aborcji - materiał TVN

 Dziś polecam materiał zrealizowany w roku 2015 przez Dzień Dobry TVN na temat tego jak poradzić sobie z traumą po aborcji. Podjęcie decyzji...