wtorek, 25 sierpnia 2009

Poczucie winy - wiersz ks. Jana Pałygi

Wszystkim, których przygniata poczucie winy
dedykuję wiersz ks. Jana Pałygi
.



Poczucie winy

jest niszczące

gdy ciągle powtarzasz

"to moja wina"

"jak ja mogłem to zrobić"

tego nie tylko ludzie

ale i Bóg nie może przebaczyć".


a wiesz, dlaczego tak mówisz?

bo zapomniałeś

że człowiek jest słaby i upaść może


zapomniałes także

że Bóg nie potrzebuje twojej doskonałości

ale ciebie takiego, jakim jesteś


po trzecie zapomniałeś

że sam siebie nie możesz oczyścić

są sprawy, których człowiek

nie może załatwić sam


oczyścić cię może tylko Bóg

to nam mówi wiara

dlatego poproś Boga słowami Psalmu


"obmyj mnie Panie z mojej winy

i oczyść mnie z grzechu mojego"

1 komentarz:

Abortowana pisze...

Dziękuję... co tu dużo mówić... te słowa spadły mi jak z nieba.

Pozdrawiam.

Rozgrzeszenie z aborcji - materiał TVN

 Dziś polecam materiał zrealizowany w roku 2015 przez Dzień Dobry TVN na temat tego jak poradzić sobie z traumą po aborcji. Podjęcie decyzji...