piątek, 30 listopada 2007

Cierpienie dotyka także mężczyzn.

Dedykuję wszystkim odwiedzającym stronę, szczególnie mężczynom.

ZOBACZ ORYGINALNY TELEDYSK - FLIPSYDE "Happy Birthday"





Szczęśliwych urodzin...więc wypowiedz życzenie

Proszę przyjmij moje przeprosiny, myślę o tym co by było.
Byłbyś małym aniołem czy aniołem grzechu?
Tomem- chłopcem biegającym w kółko, zadającym się ze wszystkimi chłopakami.
Albo małym twardym chłopcem z pięknymi brązowymi oczami.
Zapłaciłem za zabójstwo zanim oni określili płeć,
Wybór naszego życia zamiast twojego oznaczał twoją śmierć.
Nigdy nie będziesz miał szansy żeby otworzyć oczy,
Czasem zdumiewam się jak dziecko takie jak ty potrafi walczyć o życie.
Byłbyś małym geniuszem kochającym matmę?
Czy grałbyś w swoich szkolnych ubraniach i mnie denerwował?
Czy byłbyś małym raperem jak twój tato The Piper?
Czy po znalezieniu mojej zapalniczki sprawiłbyś, ze rzuciłbym palenie?
Myślę o twoim kolorze skóry i o kształcie twojego nosa.,
I sposobie w jaki mógłbyś się śmiać i mówić bardzo szybko lub wolno.
Myślę o tym każdego roku, więc dlatego biorę do ręki długopis.
Szczęśliwych urodzin, kocham cię kimkolwiek miałeś być.
Szczęśliwych urodzin...
Refren :
Myślałem że to sen (wypowiedz życzenie)
Był tak prawdziwy jak się wydawało (szczęśliwych urodzin...)

Popełniłem błąd!

Mam milion wytłumaczeń dlaczego umarłeś.
Inni ludzie mają ich własne powody do zabójstwa.
Kto mówi ten będzie pracować a kto nie mówi , ja nie będę miał.
Byłem młody i silny, ale wystarczająco dorosły żeby zostać ojcem.
Strach przed moim ojcem nigdy nie zniknął,
Rozważam to często gdy siedzę przy moim piwie.
Moja wizja rodziny była sztuczna i fałszywa
Więc kiedy przyszedł czas na jej tworzenie, popełniłem błąd.
Ale teraz masz małego brata, a może on jest tobą?
Może naprawdę wybaczyłeś nam widząc, że jesteśmy szczerze zakłopotani.
Być może, za każdym razem kiedy on się uśmiecha, to wyraża twoją dumę, że twój ojciec teraz postępuje dobrze
Nigdy nie powiem kobiecie co ma robić ze swoim ciałem,
Ale jeśli nie kocha dzieci, to nie ma zabawy.
Myślę o tym każdego roku, więc biorę do ręki długopis.
Szczęśliwych urodzin, kocham cię kimkolwiek miałeś być.
Szczęśliwych urodzin...

Refren:
Myślałem że to sen (wypowiedz życzenie)
Był tak prawdziwy jak się wydawało (szczęśliwych urodzin)

Popełniłem błąd!

Z niebios do łona i z powrotem do nieba.
Od końca do końca, bez początku.
Może pewnego dnia będziemy się mogli spotkać twarzą w twarz,
W miejscu bez czasu i przestrzeni.
Szczęśliwych urodzin...
Refren:
Myślałem że to sen (wypowiedz życzenie)
Był tak prawdziwy jak się wydawało (popełniłem błąd)

Popełniłem błąd!


Brak komentarzy:

Rozgrzeszenie z aborcji - materiał TVN

 Dziś polecam materiał zrealizowany w roku 2015 przez Dzień Dobry TVN na temat tego jak poradzić sobie z traumą po aborcji. Podjęcie decyzji...